Älykkäiden lukitusratkaisujen hyödyt

Turvakolmion lukkoliike on toiminut alalla vuodesta 1990 alkaen. Vaikka palvelumme ovat laajentuneet huomattavasti monipuolisemmiksi kattamaan kaikki turvatekniset ratkaisut, on lukitus yhä yksi tärkeimmistä palveluistamme.   Turvakolmio on

Turvakolmio ja Safetum yhteistyöhön

Turvakolmion ja Safetumin yhteistyösopimus mahdollistaa molempien yhtiöiden asiakkaille yhä laajemmat kiinteistöjen paloturvallisuutta edistävät ratkaisut. Nykyisellään kiinteistöjen paloturvallisuuden hoitaminen on pirstaloitunut ja kokonaiskuva ei ole kenenkään

VALVOMME PUOLESTASI, JOTTA SINUN EI TARVITSE

Digitalisaation kehittyminen on herättänyt uudenlaisia tarpeita yritysten turvallisuuteen liittyen. VALVO-verkonvalvontapalvelu mahdollistaa entistä kokonaisvaltaisemman kumppanuuden, jonka myötä voimme toimia entistä paremmin tukenasi turvateknisiin tietoverkkoihin ja laitteisiin liittyvässä turvallisuudessa.  Mietitään esimerkiksi tilannetta, jossa valvontakamerasi lakkaa

VASTUUT JA VELVOITTEET PALOTURVALLISUUDESSA

Kiinteistöjen turvaaminen tulipalon varalta on laissa säädetty. Isännöitsijän tehtävänä on huolehtia, että turvallisuusmääräyksiä noudatetaan. Apuna paloturvallisuudesta huolehtimisessa ovat kiinteistöhuolto ja auktorisoitu huoltoliike, joiden kanssa isännöitsijä

Älykkäät kiertotalousratkaisut (ent. MVR)

Digitalisoitu kiertotalouden vastaanotto-, toimitus- ja välivarastointijärjestelmä automatisoi koko prosessin toimeksiantajalta vastaanottajalle. Olemme kehittäneet uudenlaisen palvelukokonaisuuden maamassojen, lumen ja jätemateriaalin hallintaan. Ratkaisumme on digitalisoitu ja skaalautuva

Suomen vahvimmat platina

Suomen Asiakastieto Oy on myöntänyt Turvakolmio Group Oy:lle Suomen Vahvimmat Platina -luottoluokitussertifikaatin. Turvakolmio on kuulunut jo useampana peräkkäisenä vuonna Suomen Asiakastiedon luottoluokituksessa Suomen Vahvimpiin yrityksiin.

Puhelinyhteytemme toimivat jälleen

EDIT: 11.6.2020 (klo. 14.50) Häiriöt puhelinyhteyksissämme on nyt korjattu Elisan toimesta. Pahoittelut vielä kerran tästä mahdollisesti auheutuneita häiriöitä. Arvoisat asiakkaat, yhteistyökumppanit sekä toimittajat. Puhelinyhteyksissämme on

Puhelinnumeromme muuttuivat

Arvoisat asiakkaat, toimittajat sekä yhteistyökumppanit. Turvakolmio Group Oy:n puhelinnumerot ovat muuttuneet. Vanhat numerot ohjautuvat jatkossa uusiin numeroihin. Uudet puhelinnumerot ovat päivitetty internetsivuillemme sekä sähköpostin allekirjoituksiin.

Helsinki – Maailman toimivin kaupunki

Kaupungin taloutta hoidetaan vastuullisesti, kestävästi ja tuottavasti, jotta kuntalaisten palvelut voidaan turvata pitkällä aikavälillä. Helsinki ottaa vastuunsa ilmastonmuutoksen torjunnassa vakavasti ja torjuu ilmastonmuutosta kunnianhimoisesti, muun