TIEDOTE – Turvakolmio Oy:n vetovastuu vaihtuu

Turvakolmio Oy:n hallitus on myöntänyt eron Security MBA Timo Lehtiselle toimitusjohtajan tehtävästä 22.8.2018 lähtien.  Toimitusjohtajan tehtäviä hoitaa toistaiseksi yhtiön varatoimitusjohtaja Pasi Tikkanen.

Timo Lehtisen runsaan kahdeksan vuoden toimitusjohtajakaudella Turvakolmio on kasvanut ja kehittynyt yli 80 turvatekniikan, lukituksen ja paloturvallisuuden ammattilaisen valtakunnalliseksi vaikuttajaksi. Viimeisten kolmen vuoden aikana yhtiön liikevaihto on lähes kolminkertaistunut.

”Kolmen viime vuoden kuluessa strategian toteuttaminen onnistuneesti kolmen yrityskaupan, kolmen fuusion ja uusien kehityshankkeiden jälkeen oli oikea ja hyvä ajankohta pysähtyä, siirtää vetovastuu seuraaville ja ryhtyä rakentamaan uusia haasteita” toteaa Timo Lehtinen.

”Vaikka Timon toimitusjohtajakauden päättyminen tuli yllätyksenä,  sen ajoitus yhden kehitysvaiheen päättymisen ja uuden käynnistymisen murroskohtaan oli kieltämättä perusteltu.  Timo jättää vahvan ja osaavan organisaation sekä hyvässä kunnossa olevan yhtiön.” toteaa hallituksen puheenjohtaja Pentti Kulmala.

Turvakolmio Oy:n hallitus kiittää Timo Lehtistä hänen työpanoksestaan ja toivottaa onnea ja menestystä tulevaisuudelle.

22.8.2018 Turvakolmio Oy:n hallitus